lørdag den 27. juni 2015

Han Får Altid Lov

Han kysser mig dybt og lidenskabeligt. Hans blå øjne stirrer dybt ind i mig, mens han hvisker franske ord i mit øre. Min krop sitrer under hans berøring. Jeg vil ham og han vil mig.

Hans fingre bevæger sig selvsikkert om bag min ryg. Jeg mærker hægterne på min bh springe åben. I samme sekund flyver mine tanker langt væk. De står på en mennesketom gade i øst London og venter. Venter på Ham. På A. Fuck.

Selv med en gudeskøn franskmand i armen og tropevarmen omkring mig, kan han alligevel indhente mig. Han kræver altid en midteplads. Han synger altid højest og får altid lov.

Jeg vil så evindeligt gerne ignorere hans ligegyldighed og tomme løfter. Alligevel hænger jeg ved hvert et ord. Selv når han intet siger.

Status pt: Overvejer om man overhovedet kan komme videre i sit liv.

/Gemt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar