onsdag den 6. juni 2012

Sandheden og Historien om A

Så fik jeg endelig sandheden. Lige så undvigende den har været, lige så latterlig er den endelig at høre. Spaden (også kendt som A) er ikke gået fra kæresten. Nok er han flyttet ud. Nok lever han ungkarlelivet. Nok så pissemange ting. Men når vi kommer ind til kernen, er han ikke single.

To gange har jeg hjulpet svinet med at være utro. Begge gange har han ladt mig tro, der var mere i det. Lige dum har jeg været hele vejen igennem. I en misforstået tro, har jeg prøvet at følge mit hjerte. Jeg har troet på, at han ikke var en nar, at han mente de ting, han sagde. I stedet har han gjort mig til grin, holdt mig for nar og danset cancan på respekten.

I en fuldstændig gennemtærende egoistisk rus har han bombarderet mit liv med hans usle vendinger. Handlinger taler højere end ord, i hans sted er det manglen på handling, der skriger højere end den skingreste børnehaveklasseelev.

Jeg føler en ubeskrivelig trang til at skrige ham direkte ind i ansigtet og fortælle en ting eller ti. Samtidig er jeg bare træt. Han har trukket det for længe. Trådt for hårdt på de silketråde, der forbinder mine følelser. Jeg er i sidste ende ligeglad. Jeg gider simpelthen ikke mere. Intet, han gør, kan overraske mig længere.

Det er slut.

A – et kapitel i 2012:

Historien startede en kold dag i februar, nu kommer der links til hele rejsen i kronologisk rækkefølge... 

Hovsa..!  (hvordan det hele startede)
Intet nyt på A fronten
Sex og Følelser
Jeg føler sgu for ham! 
En Pub (eller 3) og en Tvangstanke (eller 10)
Er ikke kommet videre!
Tog Chancen
Han har Svaret...!
Mandeinfesteret Tankegang
Nu Er Det Nok
Det Store K (hvordan kammeraten fik kræft)
Nu er det vist slut
Jeg er Tosset

Frem til nu...

OPDATERING: Det ser ud til historien fortsætter lidt endnu...

Når Klimaks begynder med A
Når det slutter med A
HovsAAA - del 1
HovsAAA - del 2
Olympiske Lyster
SÆSONPREMIERE: Sommer i Sunny London
One Trick Pony
Nu Er Det Nok 2.0
En Afslutning
Såret
Onde Ting
Indbrændte Rester
Tilføj ven - Del 1
Tilføj ven - Del 2
Onsdagssladder
Skærtorsdagstanker
Påskefrokost?
Endelig.
A - Det Sidste Kapitel
Når Han Finder En Anden
Når Man Sletter Ham På Facebook
Han Er Tilbage...
En Selfie 
Han Får Altid Lov
Mere Drama, Tak
Lækre Ekser 
Han Kom
Et Gensyn med Ham - Del 1
Et Gensyn med Ham - Del 2

/Gemt

13 kommentarer:

  1. Lort! (men ingen lagkage)

    Det lyder som om du har gjort det rigtige. Nu skal du bare turde holde fast i det, hvor fucking sørgeligt det end er.

    Livet kommer til at gå videre. Om lidt tid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør det jo. Jeg har de sgu egentlig også okay, bare lidt ærgeligt det hele.

      Slet
  2. Mænd med A er nogle røvhuller. Utro playere hele bundet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, sjovt nok er det faktisk nummer to gut med A, jeg har haft problemer med...! Og de er de eneste, jeg har haft den slags problemer med.

      Slet
  3. Hov, der mangler totalt en paragraf i det indlæg, ved sgu ikke hvor den er blevet af! Men øøøhhh summa summarum var egentlig, at jeg har fundet ud af, at han IKKE er gået fra sin kæreste... Han er flyttet ud und so weiter, men kunne åbenbart ikke finde ud af at slå op, da det kom til stykket.

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Hmmm måske... Sådan kan jeg i hvert fald vælge at se på det!

      Slet
  5. Jeg har lige opdateret dette indlæg med de seneste to indlæg... Den var alligevel ikke helt slut.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det bliver ved, har lige opdateret igen. For fanden altså.

      Slet
  6. Har lige læst hele historien fra start til slut, hvis det ikke var fordi min mand ikke er svensker og vi heller ikke bor i London, så ville jeg tror det var ham du havde mødt. Mænd er nogle røvhuller.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder ikke godt. Åh de mænd kan jo være noget så fantastiske men resten af tiden bare lidt af et headfuck.

      Slet