torsdag den 5. juli 2012

Det skete i de dage på TV2

Jeg har blogget under et par forskellige alias igennem de sidste 6 år. Nogle gange har det været mig selv, andre gange hemmeligt. Nogle gange har det været på engelsk, andre gange dansk. Jeg startede "Gemt.i.London" bloggen på TV2 Blog i september 2010. 

Det var året, hvor jeg gik fra min kæreste igennem 2 år. Før ham havde jeg en anden kæreste i 5 år. Med andre ord fedtede jeg rundt i diverse forhold fra 18-25år. Siden den skæbnefulde dag først på efteråret 2010, hvor jeg sagde ordene: "Jeg tror, vi har brug for en pause." Har jeg været single, gemt i London og blogget om processen.

Mit første indlæg på TV2, lød således:

En ny begyndelse - på søndag

En ny blog. Helt blank. Med en blinkende cursor. Et afventende kanvas. Et uvidende publikum.

På søndag starter jeg forfra. Jeg er gået fra kæresten - i tale i hvert fald. Rent fysisk forlader jeg ham først på søndag. På søndag er alle mine ting i kasser. Hans ting er i kasser. En ny person vil overtage værelset. Det vil ikke længere være vores - men hendes.

To år blev det til. Meget længere havde han troet. Og jeg havde håbet. Men når det pludselig bliver klart, at kærligheden er væk. Så er der ikke meget at gøre.

Jeg ved ikke, hvad der kommer til at ske nu. For første gang i næsten 7 år kommer jeg til at være single. Spændende? Skræmmende? Ligegyldigt? Eller bare ensomt? Jeg ved det ikke. Men I kommer med på rejsen. Jeg vil lade følelserne, tankerne og hvad der ellers er, spilde ud på siderne her.

I kan relatere, spørge, grine, håne, trøste eller hvad ellers mine skriverier vil bringe frem I jer. Vigtigst er, at jeg får det "sagt".

Lige nu er det noget rod. Jeg tør ikke helt åbne op. Men det kommer. Det gør det. Jeg skal bare lige turde at finde mig selv frem igen. Finde ud af, hvem jeg er. Hvem jeg mon har udviklet mig til. Indeni tror jeg nemlig stadig jeg er 18. Men min forstand siger noget andet.

Da TV2 er blevet nedlagt er der ingen måde at linke til starten af bloggen på. Jeg er ved at lure nogle af mine gamle indlæg igennem og smider måske et par herind fra tid til anden.

/Gemt

Foto: Confused af Ana/Mushy-Pea (fundet her)

8 kommentarer:

  1. the good old days ;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vores lille hønsegård var sgu hyggelig :)

      Slet
  2. nemlig, det var den ;-). Dette er noget andet som nok har krævet større tilvænning end jeg først troede, her skriver jeg mere uden at vente større response, skriver hvis jeg har noget på hjerte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Responsen er heller ikke så lige til, bloggen bliver ligesom ikke "promoveret" på samme måde.

      Slet
  3. Er der ikke noget "Eksportér indlæg"-funktionalitet (eks. til XML) på Admin-siden på din gamle blog, som BlogSpot eller et andet site måske kan finde ud af at importere?

    SvarSlet
    Svar
    1. Bloggen er nedlagt nu, der er ingen adgang til noget. Jeg eksporterede en xml, men blogger anerkendte den ikke. Prøvede et par forskellige ting, men gav op i sidste ende :)

      Slet
  4. Kan godt huske det indlæg, kommenterede vist også på det - jeg kan faktisk også huske min første tanke, da jeg læste det - nemlig "at det var spændende at se når hun kommer hen til rundkørslen hvilken vej hun vælger" - efter alle store beslutninger da kommer man nemlig altid lige efter til en rundkørsel - måske flere - men du begår dig da godt i den tætte Londan-trafik... 'smiler'

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er sket en del siden det indlæg...! Det føles som en krig siden, at jeg skulle flytte ud og slet ikke kunne overskue det. Tjuhej.

      Slet