mandag den 9. juli 2012

Hvorfor "Gemt"?

Weekendens strabadser hænger mig stadig om anklen. Der er en del at sige, desværre alt sammen noget, jeg føler, jeg har sagt før... Men jeg kan simpelthen ikke overskue det lige nu. Så i mine TV2 gemmer, fandt jeg forklaringen på mit alias - er det ikke herligt? Mit oprindelige navn var "Gemt i London", jeg ændrede det til "Gemt i Byen", da jeg rykkede herover på blogger. Jeg overvejede at flytte og ville ikke være bundet af bynavnet. So here it goes:

Hvorfor ”Gemt i London”?
Jeg tænker, jeg må forklare. Dybdegående analyse. Så der kan udbredes forståelse. Afklaring. Eller noget?
Ææææhh... Tjaahhh.... Jo ser du her kommer den helt fantastiske forklaring! Jeg hedder Gemt i London, fordi jeg ikke kunne komme på noget andet og var for utålmodig til at vente en dag eller to med at oprette bloggen. Ta dahh! Er det ikke skønt! Jeg udviser simpelthen kreativitet ud over alle kanter og grænser (det skal lige nævnes, som det er sagt før, at jeg jo har et kreativt job).
Ej, okay selvfølgelig kan jeg hægte en grund eller to på. Jeg bor i London. Tjek. Jeg gemmer mig ikke rigtigt. Næsten tjek. Jeg gemmer mig jo lidt på bloggen i og med, jeg er anonym. Det er lidt noget halv-bæ. Det kan jeg godt se. Men har blogget før og pludselig kom blogosfæren lidt for tæt ind på livet. Så skulle jeg lige pludselig tænke over alt jeg sagde (familiemedlemmer fandt bloggen). Og min pointe med denne lille plet i den store elektroniske verden er jo netop, at jeg gerne vil være helt ærlig. Og dele lige hvad jeg føler for! Og det er ikke alt man vil have onkel Egon fra Fyn skal vide! (note, all characters are purely fictional).

/Gemt

Foto: Natascha Verkaik af Peter Coulson (fundet her)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar