søndag den 1. juli 2012

Datingstatus

Midt mit rod med A, fik jeg den fantastiske ide at prøve online dating. Der faldt et par indlæg om emnet og vist også et løfte om at dele ud af oplevelser og erfaringer:

Jeg, en netdater

Bland selv mænd

Sorry, siger jeg bare. Total fiasko! Jeg er så udpræget uimponeret af Match.com. Først og fremmest var kaliberen slet slet ikke til stede. Okay, fair nok, måske er jeg lidt hård til at dømme for hurtigt. Men for fanden altså, hvis jeg får lyst til at skære håndleddene over (overført betydning, people!) inden jeg når til enden på profilen, så gider jeg sgu da ikke bruge en hel aften af mit liv med personen! Ja og det handler om kemi og bla bla bla. Lad mig da så komme til pointen… De var også pissegrimme! JA! Det er hamrende overfladisk! Men faktisk synes jeg det var sværere at finde en semi-interessant mand på Match end i virkeligheden. Og med min seneste erfaring på den front, siger det ikke så lidt.

Så hvad nu? Jeg er blevet anbefalet Guardian Soulmates som vist skulle være ret godt. En af mine kolleger skal giftes med en, hun mødte der. Men det der online dating lort er pissedyrt og ikke særlig sjovt. Jeg leder heller ikke efter en livsledsager nødvendigvis. Jeg vil bare gerne date lidt, have en sød sommerflirt eller noget. Jeg vil have et alternativ til alle mine pissehamrende loved-up parvenner. Er det for meget forlangt?

Søndagsbrok slutter nu, promise.

Status pt: prøver at fylde A tomrummet. Der skal meget brok til.

/Gemt

Foto: 4335 af Jesse Paul K (fundet her)

P.S. Okay så normalt vælger jeg et billede, der passer til stemningen/indholdet i indlægget, men dette er simpelthen fordi, det ligner en superfræk søndag morgen. Sådan en ville jeg gerne have haft!

6 kommentarer:

  1. Nej nej jeg skal ikke kloge mig på det der netdating halløj, for det har jeg ikke en pibd forstand på og får det aldrig - for alene det jeg hører fra 'the world around me' at det er ikke noget for mig - ville føke mig udstyret med et Dallevalle'katalog eller endnu værre et Harald Nyborg'katalog... 'smiler'

    Måske skal man 'rense hovedet' for historik - inden man vader ud efter prinsen på den hvide hus - og så få kysset lidt flere frøer og lidt færre prinser - de sidste bli'r til frøer... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg dur sgu som tidligere sagt heller ikke til det..! Synes bare det kunne være sjovt med et par dates :)

      *renser pt historik*

      Slet
  2. Match er noget skrammel: dyrt og dårligt. Jeg ved desværre ikke, hvad der er et godt dating site i det engelske...

    Men det lyder som om du har gang i det rigtige: dating skal helst (i min optik) bare være et supplement til virkeligheden. For dit eget humørs, selvtillids og sociale samvær og evners skyld. Hvis man kan finde den balance, så kan jeg sagtens anbefale online dating.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes bare et eller andet sted også det skal være bare lidt sjovt...?! Min oplevelse af det indtil videre er, at det føles som at søge job. At drøne igennem annoncerne på jobindex er ikke meget anderledes end profilerne på Match.

      Slet
  3. Jeg har en del gange oplevet at det var hyggeligt at skrive sammen med en pige og lidt færre gange oplevet, at det var sjovt at gå på date. Det kan sagtens lade sig gøre.

    Men jeg hører godt nok skrækhistorier fra flere piger om hvordan mange mænd stolt stiller sig frem i deres jakkesæt og skinnende sko.....brrrrrr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuuuuhhh jakkesæt og skinnende sko - meget skrækindjagende...! (i England går alle dog i jakkesæt på arbejde, så hvis man mødes efter arbejde er det næsten mærkeligt, hvis de ikke er i jakkesæt - med mindre de er sådan en kreativ type som mig, vi går sq i hvad som helst...!)

      Slet