torsdag den 12. juli 2012

HovsAAA - del 1

Fredagen oprandt. Weekenden, ferien, friheden var endelig i hænde. Live musik og store fadøl overtog fredagen, mens lørdagens skønne Bloc Festical ventede forude. Det skulle blive en god weekend. Det blev det også. Sådan da.

Bloc Weekend, en elektronisk musikfestival, jeg havde glædet mig til i cirka hundrede år, blev aflyst. Der var for mange mennesker om fredagen og det endte i total kaos med politi og alt muligt. Hvad fanden gør man så, når ens lørdagsplaner sådan lige er blevet aflyst? Man finder et alternativ! En fed ting ved London og dens mange MANGE DJ promotere er, at indenfor få timer, var der stablet op til flere alternativer på benene. Valget faldt på Østlondons XOYO, hvor blandt andet John Power fra Fuck Buttons og Flying Lotus skulle spille. Nice.

Mødtes med en af mine danske veninder (fælles kammerat med A) og aftenen går forrygende. Vi ender med at skride hen på Rhythm Factory lidt efter midnat… Bortset fra der er fucking fyldt og kæmpe kø udenfor. Promoterkammeraten prøver at få os ind, men det er en tabt sag. Vi smutter hjem til hende sammen med ham og beslutter os for at drikke Akvavit. Som SHOTS? Altså HVORFOR? På ca. 30 minutter går vi fra små-ædru til havnearbejderstive. Flot smarte.

Veninden går under lige som vi beslutter os for at gå ud igen. Kammeraten og jeg smutter selv. Så snart vi er ude, kan jeg mærke, jeg er ALT for stiv og skal bare HJEM. Så kysser han mig. Pis. Jeg er for fuld til ikke at gå med til det. Men gider egentlig ikke helt. Han kender også A og det er lidt for langt ude at snuppe hele vennekredsen. Til gengæld har han ikke noget sted at sove. Han bor i Berlin. Pis. Fuck det, er for træt og for sød til ikke at love ham en plads hjemme hos mig.

Ind i en taxa. I taxaen får kammeraten et par beskeder fra A. Han holder vist noget after party. Godt så, der kan ham Berliner gutten sove! Done and done. Jeg ringer til A (klokken er 3.30 om morgenen, men han er jo vågen…?!?). Han tager den og jeg forklarer, jeg ikke kan tage HANS kammerat med hjem. Kan jeg ikke sætte ham af hjemme ved ham? Jo da, kom kom.

Sådan ender jeg hjemme hos A… IGEN. Og dramaet er slet slet ikke begyndt endnu.

Fortsættelse følger…

Status pt: Jeg føler mig en kende forudsigelig lige nu.


/Gemt


Foto: Lady Gaga Inspired Lips af Eva Senín Pernas (fundet her)




1 kommentar:

  1. Ja for fanden du, det er sgu noget farligt stads det der...!

    SvarSlet