tirsdag den 10. juli 2012

Hr. X og Kaffekoppen

For et par uger siden kom Hr. X på besøg fra sandkassen. TV2 blog læsere kan måååske huske, at han flyttede til Dubai i august. Han har ikke været i England siden. For to uger siden, skulle hans søster giftes, så han kom. Længe inden skrev han til mig og spurgte om, jeg ville mødes til en kop kaffe. Ej, du har sikkert travlt med at se tusind andre, siger jeg. Nej da, siger han, jeg vil rigtig gerne se dig. Hmm, okay, helt fint, får jeg mumlet.

Så går der lidt tid, og jeg får en notification (ved ikke, hvad det hedder på dansk?!?!) på Facebook. Jeg er blevet inviteret til et eller andet. ”Hr. X fleeting visit”, hedder det. Jeg og 30 andre mennesker er inviteret. Alle hans venner. Altså FUCK dig. Gu’ vil jeg ej komme og være kællingen. Jeg ved godt, hvad de alle sammen sagde, da jeg skred. Det var ham, der fik AL ynken. Ihh, uuuhh, altså hvor er det bare ALTID skidesynd at blive forladt. ”Forladeren” er altid en fucking skidespræller. Fri mig for det pis! Der skal sgu da for fanden være en, der tør tage skridtet.

Jeg lader den latterlige invitation sidde og glo åndssvagt på mig i min inbox. Ikke længe efter annoncerer de på arbejde at selvsamme dag, er vores midsommerfest. YES! Fuck yeah! Undskyldning som sendt fra himlen. Jeg skriver til ham og siger, jeg desværre ikke kan komme på grund af arbejde, men hvis de skal ud i centrale London senere, kan jeg eventuelt komme forbi der. Jeg får en fjæs besked fra ham, der siger, jamen det skal de helt klart. Han vil sende en sms, når han lander i UK, så jeg har hans midlertidige engelske nummer.

Dagen oprinder. Jeg får ingen sms’er. Det er nu lige meget et eller andet sted. Jeg fester med mine kolleger, drikker cider i spandevis og spiller kubb.

Dagen efter ser jeg, at han har postet sit nummer på event siden samme dag, som det var. For fanden altså, der går jeg jo ikke ind og kigger. Jeg skriver en besked til ham og fortæller, jeg ikke havde set det. Jeg ønsker hans søster tillykke, spørger hvordan han har det.

Han svarer… Aldrig. Han har stadig ikke svaret? What?! Det skal siges, han er typen, der ALTID svarer på ALT. Så nu er han tøsefornærmet, eller hvad? For helvede altså, er i første instans pissed over, at han insisterer på at mødes og gør en stor sag ud af det for så at invitere mig til et event med ALLE hans venner herovre. Så lover han at skrive og gør det ikke. Og nu svarer han så bare slet ikke. Fuck ham altså.

Status pt: er lidt sulten.


/Gemt

Foto: Annoyed af Stella/caligoisdead (fundet her)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar