fredag den 11. maj 2012

Alt for kræsen

Du skal simpelthen være mindre kræsen. Bum. Så fik man lige en mening serveret uden at have bestilt den.

I går hoppede jeg på circle line og drønede ned til South Kensington og mødtes med en god kammerat. Det er en gut, jeg har kendt et par år efterhånden. Han er temmelig liberal på sengekanten. Mildest talt. Han synes, jeg får for lidt. Og for fanden, manden har ret! Han har læææænge sagt, jeg er for kræsen. Jeg har protesteret og protesteret, men efter utallige byture uden så meget at have set et snert af noget jeg gad, må jeg bøje mig i støvet. Jeg er for kræsen.

Men hvordan i helvede vender man op og ned på det? Jeg kan jo ikke tvinge mig selv til at føle mig tiltrukket af folk. Eller hvad?

Jeg går i forvejen ikke kun går efter superhotte fyre, slet ikke. Mine ekser er helt almindelige og A er en nørd…! Hvad de har til fælles, er at jeg har det godt i deres selskab. De får mig til at grine, slappe af, føle mig særlig – et eller fucking andet. I bylivet føler jeg NADA. Inden mine to lange forhold scorede jeg på kryds og tværs. Nu kan der gå mååååneder imellem, hvad fanden er det for noget pis?!

Måske et nyt projekt skal skydes i gang. Projekt find en FULDstændig ligegyldig mand, så der kan blive sat punktum efter A. Der er bare lige et problem…. Jeg tror faktisk, jeg har skudt det projekt i gang for længe siden, jeg har bare ikke haft det vilde held i det…

Status pt: Kan ikke finde ud af at være single.

/Gemt

Foto: Ukendt (fundet her)

12 kommentarer:

  1. Selvfølgelig skal man være kræsen. Der skal ligesom et eller andet til, hvis ikke man er helt desperat og bare tager noget kød. Jeg har gjort det en enkelt gang eller to i min spæde ungdom, og er da ikke specielt stolt af det.

    Smuk ung pige, du har fundet her.

    SvarSlet
    Svar
    1. I hans mening, så skal der nogle gange lidt "kød" til...! Jeg vil nu heller ikke bare hoppe på. hvad som helst. Meeeen det kan heller ikke passe, der ikke er NOGET, der er spændende ;)

      Slet
    2. Nårh ja - tak for kommentaren til billedet, synes det er vildt flot! Ved desværre ikke hvem hverken fotografen eller pige er...!

      Slet
  2. nå nå, så du hoppede på circle line, he he, fortsat god jagt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeps du ;)

      (desværre bare i den helt kedelige transport mæssige forstand)

      Slet
  3. ps. afgjort smuk kvinde på det store foto, men hende med den rødmaghonybrune hårfarve øverst til højrem ser da også helt allright ud ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, hun er helt fin (men det er ikke mig...!)

      Slet
  4. Jeg er enig med Spaceblog: hellere alene end den forkerte.

    Men jeg kender præcis dine frustrationer...jeg har selv sagt nej til pissehamrende søde piger, "blot" fordi jeg ikke lige kunne mærke det de rigtige steder. Men pointen er vel, at det ikke bare er "blot".

    Det pudsige er, at jeg har præcis de samme tanker om at finde en "ligegyldig" pige...for mig er det måske en der bare er flot og ikke en skid andet. Men surprise surprise, som en af og til indelukket og genert nørd med hang til hættetrøjer er det ikke det letteste projekt i verden. Og forhåbentligt findes der flotte piger, der også kan få de rigtige følelser frem de rigtige steder.

    Hvad betyder "ligegyldig" for dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. "Ligegyldig" er af nogenlunde samme betydning som, du beskriver. En, jeg føler mig fysisk tiltrukket af, hvis ikke jeg kan finde ud af andet pt. Men ikke engang det, kan jeg finde ud af. Problemet med den fysiske tiltrækning er selvfølgelig, at så snart de åbner munden, går det helt i stykker.

      "En af og til indelukke og genert nørd med hang til hættetrøjer," jeg kan godt se, det ikke er ham, der råber højest. Men han har sikkert noget mere spændenden at sige :)

      Slet
  5. Som Alicia Silverstone siger i Clueless "You know how picky I am about shoes and they only go on my feet!"

    SvarSlet