torsdag den 17. maj 2012

Jeg, en netdater

Det er gjort. Jeg har betalt for en profil på Match. Gamle TV2 læsere af min blog vil huske, jeg har snuset til online datingverdenen før. Jeg nægtede bare at betale. Det betød så også, at der var nærmest naaada spændende at finde. Jeg fandt Sød Fyr, som var en dejlig intelligent gut, desværre var jeg bare OVERhovedet ikke tiltrukket af ham og blev til en lørdagskylling inden anden date. Det var jo også en meeeeeeget bedre ide at hoppe i kanen med Kirurgen. Han var nemlig overhovedet ikke en spasser. Christ!

Aaaanywho… I hvert fald er mit korpus smækket på datingnettet, så er det bare afsted og i gang! (lavede lige en typo der og skrev ”gane” i stedet for…! Freudian slip much?)

Med dette som så meget andet bliver alt delt, intet gemt – undtaget mig.

Status pt: Er klar!

/Gemt

Foto: Traffic af Mia (fundet her)



7 kommentarer:

  1. Ha-ha, held og lykke på netdating. Har hørt både godt og dårligt om det, har jo aldrig selv prøvet det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er jo også klare gode og dårlige ting ved det. Generelt synes jeg dating og første møder med folk handler helt om kemi og gnister. Hvis man som udgangspunkt udbasunerer, at man er single og på et datingsite, har man ligesom taget et af de største spændingselementer ud af det.

      Slet
  2. Ofte ved man efter 3 sekunder, om det har potentiale eller ej. Andre gange skal der 3 minutter til og i sjældne tilfælde 3 dates. Bare husk at være ærlig...især overfor dig selv.

    Bon voyage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak, jeg forventer ikke rigtig det vilde. Jeg synes bare, jeg skulle prøve det mindst en gang - sådan ordentligt altså.

      Slet
  3. Pøj pøj, med projektet... ;-)

    Jeg ka' faktisk godt li' at læse om andres "fights" med diverse datingsystemer - og beundrer jeres gå på mod - har bare ikke selv temperament til den slags casting - ... 'smiler'

    Jeg sidder lige og ærgrer mig lidt - arbejdede tidligere en del eksternt for et internationalt rekrutteringsfirma som ja "caster" altså finde de rigtige valgmuligheder - det ville havde været en hel del sjovere at havde været caster for en eller anden sød og rar kemi'nørd fra Aarhus Uni eller en sød og dejlig hysterisk kvind'menneske som havde glemt at det ikke var forårsudsalg i Magasin... ;-)

    Men go for it... ;-)

    Jeg plejer at sige at jeg ikke f''''' på første date, med mindre hun er skide go' til at overtale mig... 'smiler smørret'

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, en sød keminørd og en dejlig hysterisk dame - det lyder som starten på en chicklit, altså af den gode slags, hvis man kan sige det :)

      Jeg har overhovedet ikke temperament til netdating! Synes det var røvkedeligt efter cirka 2 minutter, det kører ligesom ikke. Jeg har endnu ikke formået at skrive frem og tilbage med en eneste og har derfor selvfølgelig heller ikke været på nogle dates :D

      Sååååøøøhhh... tilbage til den normale fremgangsmåde... Hvad var det nu lige den var?

      Slet