fredag den 4. maj 2012

Du kan altid regne med Singlen

Veninden i Parret står uden planer. Gutten er weekend-væk med arbejdet. Hvad gør hun? Hun ringer da til mig! Jeg er jo single og siger altid ja.

Det er en situation, jeg er løbet på flere gange de sidste par måneder. De ææææææælsker simpelthen, at jeg er single. Da jeg var sammen med Hr. X*, havde jeg altid tusind planer og skulle bookes ind flere uger i forvejen. Nu tager jeg det, som det kommer og haaaader planer. Jeg elsker at vågne om morgenen og se, hvilken retning dagen tager mig i. Det viser sig, at mine kammerater ikke kun elsker det, men de nærmest regner med det.

Hey, jeg har simpelthen fået en funktion i vennekredsen.

En god svensk veninde, Svenskinden, kommer til at være alene om et par måneder. Kæresten smutter tilbage til Sverige, og hun vil ikke med. De slår ikke op med hinanden (ikke planen i hvert fald), men hun kommer til at være selv. I går giver hun mig hele pløren om, hvor skræmt hun er og ikke kan finde ud af at være selv. DU hænger på mig nu, shit jeg er glad for, du er single, siger hun.

Måske burde jeg blive småfornærmet over den selvfølgelighed, folket nærmest anser mig som, men det er jeg ikke. Jeg føler, de har brug for mig. Okay, jeg er ikke nødvendigvis deres førsteprioritet, men det er mig de ringer til, når det hele bare brænder på eller de har lyst til at have det sjovt. Det er ikke den anden veninde, der også er i forhold. Det er mig. Og det kan jeg godt lide.

Status pt: Har stadig ikke gjort noget ved A situationen. Ignorerer det.

/Gemt

*Til eventuelle nye læsere, så startede jeg i sin tid at blogge efter jeg gik fra min kæreste gennem 2 år. Han har hele tiden været kendt som ”Hr. X”. 

Foto: Smile af Victor (fundet her)

4 kommentarer:

  1. Kære søde!
    I Have I Nice Song, 2 You! ;0)
    Here it come's: ;0)

    http://www.youtube.com/watch?v=ZpgY5S3AcSw
    Mvh
    Henrik

    SvarSlet
  2. Kære søde!
    http://www.youtube.com/watch?v=Ajp0Uaw4rqo

    SvarSlet
  3. Det er da helt i orden! Jo, der er da klart ting, jeg tackler anderledes nu end jeg sikkert vil om 10 eller flere år. Det driller min søster mig i hvert fald tit med (hun er 10 år ældre).

    Og ja, ud med (næsten) det hele på bloggen - også derfor jeg forbliver en smule gemt. Skulle der komme en forbi, der kender mig, kan de nok godt regne ud, det er mig. Men jeg havde en blog på TV2 for længe siden, hvor jeg ikke var anonym og tjuhej, jeg skulle virkelig passe på, hvad jeg sagde.

    Hav en dejlig weekend :)

    SvarSlet