onsdag den 7. marts 2012

Fucking Forår

Okay, det kan godt være vejret ikke er heeeelt up to speed. Men foråret er begyndt. Dermed er projekt ”lækker krop” og ”sundere livsstil” også knaldet i gang. Ugeplanen blev raseret i sidste uge, så i denne uge har der ingen plan været. Der har blot været et løfte til mig selv om at indfinde mig i træningscentret lidt oftere. Tjek! Jeg var afsted i mandags og har rygsækken klar bag skrivebordet til i aften. Og tjek lige den her… Jeg tager ind at træne i stedet for at sprutte den på South Bank i aften – hvad så der!

Ting, jeg propper i kæften, er også blevet revurderet. Søndagens aftensmad var en sprød salat med røget laks, quinoa, soltørrede tomater og en masse andre godter. Mandag og tirsdag stod frokosten på en super salat med en base af perlebyg. I dag er basen bulgur og friske krydderurter. Aftensmaden mandag var resten af søndagens salat og i går en steak (lidt jern (!) skal man vel have…) med grønne bønner og champignoner. Yes yes, det går rimelig godt lige pt. Og det syndige er der stadig plads til… Har købt pizza til forventede tømmermænd på lørdag og spiste sågar en cupcake min søde bofælle havde lavet i søndags.

Så skal jeg bare lige ignorere Solo’s kommentar til mit tidligere indlæg ”Lorteplan” omkring min kvalme, der fulgte efter visse eskapader. Sådanne konklusioner skal der ikke drages – sætter jo en skræk i livet på en lille gemt mus som mig. PANIIIIIIK. Ej okay, drama much? Jeg skal ikke have nogen unger.

Nu kan foråret bare komme an. Jeg er totalt klar!

Status pt: Kampklar

/Gemt


Foto: Jump af Rendy Putra Mahardhika (fundet her)

2 kommentarer: