torsdag den 6. december 2012

RETRO: Scorehjælp Til Julefrokosten

Haha! Se lige hvad jeg fandt....! Her er indlægget om Nordmanden fra TV2 Blog fra sidste år :)


Scorehjælp Til Julefrokosten

Tiden er kommet. På fredag holder firmaet julefrokost. De to London kontorer mødes endelig igen. Længe har jeg ventet. Tålmodigt har set jeg dagene passere siden sidste fest. Nu er dagen endelig i sigte. Dagen, hvor jeg står ansigt til ansigt med manden fra Norden. Ahhh, Nordmanden.

Ja, okay, jeg kunne ikke finde på andre navne. Nordmanden bliver det. For et par måneder siden - slutningen af september helt præcist - mødte jeg Nordmanden. Det var sidste arbejdsfest og skøn var han. Sjov, fræk og med en barnlig charme, der ikke var til at stå for. Lidt flirten tog sted, men da han gik i gang med en liiiiidt for fræk dans lige foran chefen trak jeg i land. Men nu er det julefrokost og jeg vil have revanche.

Men men men hvordan bærer jeg mig nu lige ad med det? Krop kan ikke nå at blive tip top tunet på 4 dage, så det er udelukket. Kjoler, der hænger i skabet ser lidt sørgelige ud. Hvad fanden tager jeg på for at se allerfrækkest ud meeeen samtidig anstændig nok til at snakke med chefen....? Krop har bryster (!), hofter og forholdsvis normal størrelse (ingen tynd fitness skinke at se her) og ca. 165cm.

Hår... Hvad med det? Op, ned, ud til siden?! Det er langt, tykt, brunt og bølget. Make-up har jeg styr på. Bare Escentuals, I love you. Sko har jeg styr på, har et par sorte patent (lak) stilletter to die for.

Scorereplik? No clue! Hvad fanden siger jeg til ham, altså hvordan skaber jeg kontakt. Shit altså, det er en slags score-eksamen. Når det kommer til stykket er han sikkert syg og kommer ikke - skøøøøønt!

Status pt: Afventer.

/Gemt

Foto: Happy Christmas af Alien Productions (find her)

4 kommentarer:

  1. Haha, det kan jeg faktisk godt huske :-)

    *kommer virkelig herind for sjældent*

    Hvad er det der Bloglovin?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jamen altså så kom han sgu slet ikke...! Så fandt jeg heldigvis på andre løjer :)

      Bloglovin er et sted, hvor man kan følge enhver blog på en meget overskuelig måde. Jeg bruger hovedsagligt bare google, men Bloglovin er langt bedre, hvis man følger en del forskellige :)

      Slet
  2. Jamen.. hvordan gik det så med den julefrokost, hva hva hva?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, der skal nok falde en opdatering, har været ude at suse eller gemt mig under dynen hele weekenden :)

      Slet