torsdag den 2. august 2012

§12w & Hovsa

Det er de to sammensætninger af tegn og bogstaver, jeg sendte til A igår aftes. Spade. De første tegn var ikke med vilje. Men når de nu var sendt, måtte jeg hellere sige noget. Ik? Såøøhh... Der kom ”Hovsa” ind i billedet. Intet kom retur fra ham. Og han modtog dem. Det var i chatten, han var online og da Face nu er blevet så pissehamrende sød at infomere om, hvornår beskeder er blevet set.... Ja så ved jeg, han har set dem. Altså nu er der selvfølgelig ikke ekstremt meget samtalefundament i ”§12w” og ”Hovsa”, men han kunne vel godt have skrevet ”haha” eller noget? Ik? IK?!

Ej okay, det er også bare pisseligemeget. Hvorfor går jeg op i det lort?! FUCK det altså. Han er lige kommet ud af hans pisselatterlige lorteforhold. Nu vil han af og til kneppe mig, fortælle mig om alle hans problemer og så ellers sige byebye till next time. Han ved jo, jeg nok skal komme trissende før eller siden.

Jeg har stadig ikke fortalt bloggen, hvad der skete med Kollegaen. Tro det eller ej, så er han fandme også svensk. Hvad sker der for det lort? Folk fra TV2 tiden husker måååååske ”Svensken”, så med ham plus A plus Kollegaen, så er det 3 svenskere siden min eks. Jeg har kun været sammen med den ene, de andre er bare kommet lidt tæt på livet af mig... Nogle værre Svea præferencer, jeg render rundt med. Never mind. Kollega historien må falde en anden dag. Teaseren er, at han er sød, han er dejlig, og han synes det samme om mig.

Status pt: Er så træt, så træt.

/Gemt

Foto: Obsession af Christine Day Lorico (fundet her)

4 kommentarer:

  1. Ja, FB er en sladrehank, og jeg synes dælme også han burde ha sendt dig en smiley eller et ?....

    Nå, men mere romantik lurer forude.. spændende.

    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er noget værre noget nogle gange :)

      Slet
  2. Tja svenskere kan være svære at modstå.

    SvarSlet