søndag den 17. november 2013

Jeg skal på date

Om en uge sker det. Jeg skal mødes med en gut, jeg aldrig før har set. Efter jeg besluttede at A skulle være i mit liv no more, skabte jeg en netdating konto. Som de mange gange før, fandt jeg det var vældig spændende den første uge og gad så ikke mere. I den korte tid, nåede jeg dog at skrive med en helt okay gut. Han er journalist, 36 og engelsk.

Journalisten kører Vespa og danser swing. Jeg ved ikke helt om han er ret cool eller bare en kæmpe nørd. Ligegyldigt hvad, så tager jeg på den date! Jeg skal derud i dating verdenen.

Watch this space.

Status pt: Har lyst til kage.

/Gemt

3 kommentarer:

  1. Hej
    Hvordan gik daten? Har du en status update? Håber han viste sig at være cool :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den gik slet ikke godt, haha: http://gemtibyen.blogspot.com/2013/11/dating-fail.html

      Slet