lørdag den 25. februar 2012

En Pub (eller 3) og en Tvangstanke (eller 10)

Så kom lørdagen. På de højeste bølger sejlede jeg lige direkte ind i fredagen. Og indrømmelsen af at... SHIT, jeg kan ikke lade ham ligge. Jeg kan ikke benægte, at jeg kan lide ham. Eller ja... I hvert fald så kan jeg lide ham lige nu, hvor jeg ikke kan få ham. I aftes satte jeg projekt "tænk-på-noget-andet-og-hold-dig-selv-helt-vildt-optaget-hele-tiden" igang. Totalt håbløst.

Pubbede mig igennem Notting Hill med en lille flok kolleger... Mau Mau, pubben under First Floor og en slutter på Portobello Star (kan ikke være ude i Notting Hill uden lidt Star).

Udadtil var jeg i topform! Kontoen fyldt med dugfrisk løn, smilet spændt fast i begge sider, selvironien i højeste gear...! Så hvorfor skulle jeg liiiiiige tjekke Facebook under bordet, på toilettet, når de ikke lige kiggede...? Fuck altså, jeg tror ikke, det sundt for mig at eje en iPhone!

Oh well... I dag begynder så dag 2 af kom-videre-og-tænk-på-noget-andet. Lokkerne skal snittes i eftermiddag og er inviteret både i byen og til privatfest, så der er ingen undskyldninger. Se.Fræk.Ud.Nu!

God weekend!

/Gemt


Foto: "Along The Road" af "Florian Schmidt" (fundet her)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hmmm... Ikke tvangstankerne! Men resten :D

      Slet
  2. God fornøjelse, men pas på - London er jo ufattelig dyr!

    SvarSlet
    Svar
    1. Puh ha Space, slet ikke så dyr som Danmark! Desuden bliver det privatfesten - er blevet instrueret til at tage en flaske med så har de resten :)

      Slet
    2. Jeg er sikker på at Gemt får foræret rigeligt med drinks, når hun er i byen :)

      Slet
    3. Ej, det gør jeg egentlig ikke :(

      Slet