mandag den 6. februar 2012

Intet nyt på A fronten

Sååå øøøhhh man kysser. Bliver tilføjet på facebook (endnu ikke accepteret - mon han er tøsefornærment over det?). Og så INGENting. Jeg har ikke hørt et pip siden fredag (læs: lørdag morgen). Jeg svarede på en sms fra lørdag morgen (han spurgte om jeg kom godt hjem) igår. Så tjaaahhh, jeg har ikke ligefrem lagt mig på blokken. Men alligevel... Jeg synes, jeg burde have hørt ET eller andet. Men nada, ikke det mindste pip. Æh, bæææhh buh.

Shit, jeg keder mig, hvis jeg går op i det her! En mand, jeg ikke er yderligere interesseret i, har pt min fulde opmærksomhed, da jeg ikke har noget bedre at give mig til. Altså jo, jeg har masser af arbejde - men jeg er pissetræt af det lort og gider det overhovedet ikke. Jeg har vist også veninder... Men altså, de fedter rundt i bryllupper og bleer.

Jeg gider ikke noget seriøst, vil allerhelst pakke min rygsæk og skride til Laos i et par måneder og lege strandbabe. Jeg mangler bare lige et par skillinger... Og en strandklar krop. Der er da et projekt, der er værd at bruge krudt på. Sæt igang!

/Gemt

Foto fundet her

4 kommentarer:

  1. Jeg synes det sker ret ofte for dig, det der med at du pludseligt bliver kysset. Der er sku aldrig nogen der ud af det blå kysser mig :(

    SvarSlet
  2. Hahah, sker det ofte? Ahhh, det ved jeg nu ikke :)

    Kysser du nogensinde nogen?

    SvarSlet
    Svar
    1. A, Svensken, hr X - åbnede de ikke alle ballet ved "pludseligt" at kysse dig?

      Mener du sådan ud af det blå? Nej, det går imod min opdragelse og alle mine instinkter. Jeg kysser kun efter foregående aftale (sådan nærmest).

      Slet
    2. Nå, så du er en høflig kysser ;)

      Svensken blev der faktisk aldrig noget kys med... Det var kun tæt på. Men jo du har ret Hr. X åbnede ballet med et kys!! Sjovt nok er A faktisk også en svenske!

      Slet