tirsdag den 28. februar 2012

Lorteplan

Moder natur har raseret min plan! Var skidestolt, da jeg kom hjem fra træning igår. Yes, jeg gjorde det! Og jeg har det så skønt. Så i morges vågner jeg med den ondeste kvalme. Det går over, tænker pigen. Men det gjorde det bare ikke, det blev værre.

Jeg formår intet at spises til frokost og beslutter mig for at tage hjem. Nu ligger jeg her og lumrer under dynen med kvalme, hovedpine, ondt i maven. Som bonus har jeg ondt i samtlige muskler efter træningen.

Jeg drønede ind i supermarkedet (luntede egentlig meget ynkeligt, men whatever). Det eneste jeg kunne får mig selv til at købe var Coco Pops og mælk. Jeg kastede også en tomatsuppe i kurven, men jeg får det skidt ved tanken. Men altså Coco Pops? Why?

Status pt (dem har jeg da glemt at få med): Er gal på moder natur, men er for ynkelig til at være seriøs omkring det.

/Gemt (under dynen)

3 kommentarer:

  1. Så du er sammen med en fyr du egenligt ikke burde have været sammen med, og nogle dage senere vågner du med kvalme..... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ssshhhhh!!! Ikke sige sådan noget!!

      Slet