mandag den 27. februar 2012

Ugeplanen

Fucking mandag! Lortedag eller Mulighedsdag? Starter med komplet mangel på søvn. Holdt vågen af indre analyser og kun sovet i den lette søvn af vilde drømme.

I stedet for at overgive mig til manglen på søvn i morges, blev jeg lidt fandenivoldsk. Fandme nej, tænkte jeg. Gu’ vil fucking ej finde mig i min egen pestilenslignende opførsel. Træningstøjet blev sgu pakket. For første gang i år.

Jeg er så træt, mine øjne simulerer allergi. Røde, opsvulmede og ømme. Alligevel vil jeg om godt 8 timer gøre alt, hvad jeg kan for at slæbe min røv ind i træningscentret. Hvis projekt ”kom videre i livet” skal blive til noget, så er der ingen kære mor! Derfor præsenterer jeg ugeplanen pt:


Mandag: Træning 
Tirsdag: Drinks & Dinner med en veninde
Onsdag: Skudårsfest i Camden
Torsdag: Træning
Fredag: Afslapning (kan godt være den skal overvejes, ved ikke om jeg er klar til en aften selv med egne tanker endnu)
Lørdag: Kammerats fødselsdagsfest på cocktailbar i Clapham
Søndag: Tømmermændsgåtur eller Træning


Ugeplanen er hermed sat i gang!

/Gemt


Foto: I'm Ready af Adrianna Lerussi (fundet her)

7 kommentarer:

  1. Lyder som en god plan, hvor der både er hygge OG træning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaa... Men mest af alt, så handler det bare om ikke at have tid til at tænke...!

      Slet
  2. Tja, det kan man jo øve sig i - ikke at tænke altså.

    SvarSlet
  3. man skal aldrig stole på sit spejlbillede ;-)

    SvarSlet
  4. eller på sin planering ;-))

    SvarSlet
  5. Man skal ikke stole på sit spejlbillede?

    SvarSlet
  6. Et spejlbillede er jo subjektivt, eller sådan noget ;-)

    SvarSlet