torsdag den 23. februar 2012

Jeg føler sgu for ham!

Efter en dag i eftertænksomhedens lys, kom analysen. Det spørgende, indtrængende, blindende lys, der undersøger alt og efterlader intet. Ikke nok med jeg kradsede i alle sår med mine egne tanker, 2.5 times Skype analyse med veninden kunne jeg ikke undvære. Hvis et blåt mærke smerter - hvorfor så prikke i det, i stedet for at lade det hele?

Jo, det skal jeg fandme sige dig! En klog person sagde engang: "Det skal gøre ondt før det gør godt". Efter tankerne var smidt på bordet. De pinlige, selvpinende, tærende tanker jeg ikke kan lade ligge - alle blev de smidt på bordet. Og bagefter... Der havde jeg det sgu bedre! I stedet for at koge smertesuppe på mine tvangstanker smed jeg dem i skødet på veninden. Hvad skete der... Hun kunne relatere, kunne hun!

Næste skridt... Deal the fuck with it. Jeg skrev til A. En bette Facebook besked med ordene: "Hej du, håber du har det godt?" Jeg har selv været igennem, hvad han skal til. Hvis han reelt er ved at flytte ud, så har han det hårdt... Hvis han bare er en player, så fuck ham og der er intet at rafle om. Men er han, hvad han siger, så føler jeg sgu et eller andet sted for ham. Delte hjem, delte følelser, delte tanker - de er ikke nemme ting at smadre. Alle føler for den forladte - men det er fandme ikke nemt at forlade! Man gør det jo ikke for at være ond! Man deler ikke sit liv med en anden for sjov skyld. Der var et tidspunkt, hvor man elskede dem. De følelser er der jo stadig rester af.

Han svarede i morges... Han havde haft en lorteuge. Arbejdet til morgenstunden hver dag. Han skrev, han var ved at finde ud af, hvordan han skulle flytte sine ting og spurgte, hvordan jeg havde det. Jeg har endnu ikke svaret...

Nu sidder jeg dog med en god følelse i kroppen. Jeg sparkede røv på jobbet i dag, A er ikke en total player nar, jeg var til en networking fest i aften og fik et par kontakter. Life is kinda good. For now.

/Gemt

Foto: "Almost" af Johnny Sorber (find det her)

3 kommentarer: